Методична робота має відмовитися від формальності та фронтальності, щоб не відчувався пафос «серйозного заходу», а запанував тренд демократичності, а також щоб ми звільнились від щирого та іноді наївного прагнення догодити всім цільовим аудиторіям. Є версія, що довіра, емоційний інтелект, комунікація та співробітництво - це софт-скіллз, які дуже важливі для роботи з людьми, а отже і є ціннісними для бібліотечного методиста. А ще знаючи, що зворотний зв'язок - це дар, який дає оцінку роботи і шлях для правильних побудов співпраці в епоху розпаду професійних співпраць. Тож, не випадково, на початку нашої методичної зустрічі, ми запитали своїх колег «Що Ви очікуєте від сьогоднішньої зустрічі?». Отримали відповіді-сподівання як то: · Нові фахові знання. Отримати нову та
корисну інформацію для подальшої роботи. Багато нової інформації, завдяки якій
бібліотечна система буде працювати краще та цікавіше. Отримання знання,
теоретичні і практичні з досвіду успішних бібліотек, а також із практик
бібліотек в ОТГ. Новинок і поштовху на їх втілення в роботу. ·Досвід роботи колег. Обмін досвідом колег. Практичні поради колег. ·Дружню атмосферу. Зустріч з друзями-методистами. ·Ознайомлення із інноваційними напрямками
роботи бібліотек. Інновації в бібліотечній роботі. Цікаві ідеї. Креативних ідей
та мислень для подальшої діяльності бібліотек. Очікую почути цікаві ідеї та
фішки в методичній роботі та «покреативить». Очікую від зустрічі «море»
позитиву, нових ідей. Позитив. релаксу Пристрасть до роботи. Позитивних емоцій,
творчого натхнення, зміцнення віри в краще майбутнє бібліотек. Цікаві ідеї,
корисну інформацію, спілкування та гарний настрій. І по
закінченню нашого методичного заходу ми запитали «Що Ви отримали від сьогоднішньої
зустрічі?» ·Гарний настрій. Емоційна гармонія. Позитивні емоції від методичного відділу
та колег. Море емоцій. Радість зустрічі з колегами. «Народження» та розвиток
ідей. Задоволення. Оптимізм. Підтримку. Хоч
якийсь позитив. Море ідей. Маса позитиву. Отримала позитив. Із практикуму з
психології дізналась як генерувати ідеї і застосовувати в роботі. Легкість у
спілкуванні, відчуття підтримки (завжди!), висвітлення цікавих робочих
моментів, гарний настрій та поштовх до нових творчих ідей. Можливість зрозуміти
себе та оточуючих. ·Цікаві зустрічі. Нова інформація. Нові підказки. Корисні поради. Багато
нової корисної інформації. Інновації в роботі. Обмін досвідом. Приклад надання
консультації для бібліотекарів під час заходів по підвищенню кваліфікації. Відповіді
на всі питання, які мене турбували на сьогоднішній день. ·Досвід колег в організації роботи в умовах ОТГ. Перехід бібліотек в умовах
створення ОТГ. А ще
приємнульки – Дякую за все. Дякуємо що працюєте для нас з пристрастю. Гостинність
господарів. Смачна кава і бутерброди. Замість
P.S. Всі наші
методичні заходи мають давати, як написала Катеринка Калашникова, «вітамінізацію
підтримуючого оточення» – адже це дійсно класнюча справа!
Немає коментарів:
Дописати коментар