26 жовт. 2016 р.

Хороші організації «створюють годинник» самі, а не чекають повідомлень точного часу!

Робочий годинник кожної бібліотеки зараз вказує на час «Планування». Всі «продвинуті» бібліотекарки шукають в інтернеті всіляку інформацію про 2017 рік (від ООН і до від екстрасенсів).
Я теж в цьому процесі і хочу поділитись, що
- Генеральна Асамблея Організації Об'єднаних Націй затвердила прийняття 2017 року Міжнародним роком сталого розвитку туризму (http://www.me.gov.ua/Documents/Print?lang=uk-UA&id=ffc9a9b9-4ce5-439b-aa44-c4f26e86abbb);
-  Указом Президента України  від 22. 01 2016р. проголошено 2017 рік Роком Української революції 1917 – 1921 років (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/17/2016);
-   Президент України Петро Порошенко вважає, що наступний, 2017 рік, в Україні треба оголосити роком Військово-морських Сил і роком Японії в Україні;
- 2017-2018 навчальний рік будуть роками української мови у Німеччині та німецької мови в Україні.
Але перечитайте, а може і вперше прочитайте, лекції Ніла Геймана (http://www.uamodna.com/articles/chomu-nashe-maybutne-zalezhytj-vid-chytannya/

 А ще «Не бери відповідальність за весь світ, візьми відповідальність за створення світу навколо себе» - Джуліан Вільсон. А краще, НЕБАЙДУЖА БІБЛІОТЕКАРКО,  коли у тебе небагато нової літератури - оформи у своїй бібліотеці полички «Я читаю ці книги, коли мені сумно», «Я читаю ці книги, коли мені весело», «Для літературного гурмана», «Справи зачекають… нехай батьки почитають», «Познайомимося? Ми новенькі!», «Читач сказав: «Браво!», «Преса від нудьги і стресу», «Читання на вихідні».



Немає коментарів:

Дописати коментар